14 Şubat 2014 Cuma

Kibarlı Panax Yorumları

KIBARLI PANAX YORUMLARI


Ticaretten anlayanlar bilir. Bir ürünün satışı için kaç seçenek var?

Iyi bir bütçe ile yola çıktıysanız sağlam bir reklam planlaması yapıp 1-2 hafta içinde medya gücüyle ürünü marka yaparsınız. Ürün kalitesinde iyi ise yürür gider. 
Ikinci yol reklama verecek paranız yoksa ilk elden yakın mesafede ulaşabildiğiniz herkese bazen hatırla bazen ısrarla ürünü satarsınız. Bu seçenekte ürün kalitesi su götürmeyecek şekilde yüksek olması lazım. Alan insan o kadar memnun kalmalı ki bu memnuniyetini yeni alıcılara yorumlamalı. 

Yani ikinci ticari metod da memnun müşteri yorumları anahtar kelimedir, işi götüren kısım. 

Piyasa kaliteli ürün yüzü görmeyeli 2. Metod ile   Meşhur olan marka kalmadı. Uzun zaman sonra kibarlı panax müşteri yorumları ile meşhur olan ve satışını arttıran tek marka. Tabi kibarlı panax sadece müşteri yorumları ile meşhur olmadı. Reklamda girdi. Ama reklamdaki satış geliri asla memnun müşteri yorumları ile gelen müşterinin yarısı bile olamadı.

Müşteri yorumları ile satış arttırabilmek için kibarlı panax'ın kalitesini baştan yüksek tuttu ve asla bozmadı. Tebrikler...

1 yorum:

  1. Merhaba, kibarlı panax'ın bir tek kusuru var. O kadar etkiliki ben neler oluyor deyip kullanmayı bıraktım. Iyiki bırakmıştım. Nedenmi? Bırakında kıymetini anladım. Tekrar başlayıp 3 kutu kibarlı panax kullandım. Insan kullanırken faydasını görüyor ama alışıyor. Yokluğunda anlıyorsunuz kıymetimi. Zaten her şeyde öyle değilmi...hani sağlık varken kıymeti bilinmez ama elden gittiğinde anlarsınız kıymetini

    YanıtlaSil